СТАВНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
24 червня 2021 с.Ставне №67
Про порядок відшкодування розміру
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються
за запитами на інформацію у Ставненській сільській раді
Відповідно до Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання частини третьої статті 21 Закону України ,,Про доступ до публічної інформації” та постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 р. № 740 ,,Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію” виконавчий комітет Ставненської сільської ради:
В И Р І Ш И В
1. Затвердити:
1.1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію у Ставненській сільській раді (додається).
1.2. Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 1).
1.3. Зразок заявки на виписку рахунка для здiйснення оплати фактичних витрат на копiювання або друк документiв, що надаються за запитами на інформацію (додаток 2).
1.4. Зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 3).
2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника сільського голови Шоляка Ю.Ю.
Сільський голова Іван МАНДРИК
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого комітету
сільської ради
21.06.2021№67_____
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за
запитами на інформацію у Ставненській сільській раді
1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Ставненською сільською радою за запитами на інформацію.
2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі – Порядок), застосовується у випадку, коли сільська рада є належним розпорядником інформації.
3. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється в разі потреби у виготовленні більше 10 сторінок запитуваних документів.
До розміру відшкодування витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитами на інформацію, також враховуються витрати, пов’язані зі скануванням або іншою комп’ютерною обробкою цих документів.
Витрати, пов’язані з наданням відповідей за запитами на інформацію з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку, включаються до рахунку на відшкодування витрат за діючими розцінками і тарифами, якщо інше не передбачено цим Порядком.
Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється в будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
4. Розмiр вiдшкодування витрат на копiювання або друк запитуваних документiв визначається виконавцем за запитом вiдповiдно до розмiру фактичних витрат на копiювання або друк документiв, що надаються на запити на iнформацiю, розпорядником якої є сільська рада, затверджених цим Порядком.
5. Виконавець по запиту в разi необхiдностi здiйснення копiювання або друку документiв за запитом на iнформацiю обсягом бiльше 10 сторiнок готує заявку на виписку рахунка для здiйснення оплати фактичних витрат на копiювання або друк документiв, що надаються за запитом (далi – Заявка), до відділу бухгалтерського обліку та матеріально-технічного забезпечення виконавчого апарату обласної ради за формою, затвердженою цим розпорядженням.
6. На пiдставi отриманої Заявки працiвник відділу бухгалтерського обліку та матеріально-технічного забезпечення виконавчого апарату сільської ради протягом одного робочого дня виписує рахунок для здiйснення оплати фактичних витрат на копiювання або друк документiв, що надаються за запитом на iнформацiю (далi – Рахунок), за формою, затвердженою цим розпорядженням, передає його виконавцю по запиту для направлення у встановлений Законом “Про доступ до публічної інформації” строк запитувачу iнформацiї.
7. У разі, якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, відповідний структурний підрозділ Ставненської сільської ради, зважаючи на значний обсяг відповіді за запитом на інформацію, надсилає запитувачеві лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.
8. Відповідь на запит надається після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат, пов’язаних із наданням відповіді. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію.
У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, у базі запитів на інформацію Ставненської сільської ради робиться позначка про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію.
9. Відповіді за запитами на інформацію, що мають надаватися безкоштовно, але надання їх пов’язане з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку (крім листування засобами електронної пошти, а також листування поштою та ведення телефонних розмов у межах України), надаються після сплати зазначених послуг.
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету сільської ради 21.06.2021№67_____ |
РОЗМІР
фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
1. Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) – 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки.
2. Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк) – 0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки.
3. Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк) – 0,4 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки.
4. Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування - 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки
5. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на датунадання відповіді.
6. Витрати, пов’язані із наданням відповідей за запитами на інформацію з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку, визначаються за діючими розцінками і тарифами.
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету сільської ради 21.06.2021№67_____ |
Заявка
вiд ,,___” ____________ 20 __ року
на виписку рахунка для здiйснення оплати витрат
на копiювання або друк документiв,
що надаються за запитом на iнформацiю
__________________________________________________________________
(найменування структурного пiдроздiлу, у якому знаходиться запитувана iнформацiя)
Прiзвище та iнiцiали запитувача – фiзичної особи, найменування запитувача – юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи |
|
||
Послуга, що надається |
Кiлькiсть сторінок |
||
Копiювання або друк копiй документiв формату А4 та меншого розмiру (в тому числi двостороннiй друк) |
|||
Копiювання або друк копiй документiв формату А3 та більшого розміру (у тому числi двостороннiй друк) |
|||
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|||
Копiювання або друк копiй документiв будь-якого формату, якщо в документах поряд з вiдкритою iнформацiєю мiститься iнформацiя з обмеженим доступом, що потребує її вiдокремлення, приховування тощо (у тому числi двостороннiй друк) |
|||
Використання послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв”язку (необхідне підкреслити з вказанням необхідої нформації (вид відправлення, тривалість розмови тощо) для визначення фактичних витрат _____________________________________________________ ______________________________________________________ ______________________________________________________ |
Х |
||
(за вiдсутностi даних ставиться прочерк)
Виконавець: |
____________ |
____________ |
|
Додаток 3 до рішення виконавчого комітету сільської ради 21.06.2021№67_____ |
З Р А З О К
Надавач послуг: Ставненська сільська рада
Реєстраційний рахунок: _____________________________
МФО банку: _____________________
Код ЄДРПОУ: ________________
Платник: __________________________________________
__________________________________________
РАХУНОК №___
від ___ ______________ року
Найменування |
Вартість виготовлення 1 арк (без ПДВ), грн. |
Кількість аркушів |
Ціна (без ПДВ), грн. |
Відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк документів, цифрових копій документів шляхом сканування що надаються за запитом на нформацію |
|
|
|
Витрати, пов’язані із наданням відповідей за запитами на інформацію з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку |
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
|
|
|
|
Усього до сплати: ____________________________
____________________________
(сума прописом)
Виконавець: _______________ ____________________________
(підпис) посада (П.І.Б.)
Остання зміна сторінки: 04-04-2023 14:35