Про визначення суб'єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради та затвердження тарифів

Тип документа: 
Дата прийняття / оприлюднення: 
Середа, 21 Лютий, 2024
Номер документа: 
13

СТАВНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

21 лютого 2024 року

с. Ставне

№__13__

 

 

Про визначення суб'єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради та затвердження тарифів

 

 

Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України  від 26.09.2023 р. №1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів», враховуючи рішення виконавчого комітету Ставненської сільської ради від 18 грудня 2023 року           № 236 «Про оголошення конкурсу з визначення суб'єкта господарювання на здійснення операцій із збиран ня та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради», відповідно до ст. 26 Закону України «Про управління відходами», Постанови Кабінету Міністрів України  №918 від 25 серпня 2023 року «Про затвердження Порядку на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів», керуючись ст. 26, ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Ставненської сільської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Затвердити протокол засідання конкурсної комісії з визначення суб'єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради (додаток 1).

 

  1. Визначити комунальне підприємство «Турківське житлово-комунальне управління» переможцем конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради.
  2. Укласти протягом 15 робочих днів з переможцем конкурсу комунальним підприємством «Турківське житлово-комунальне управління» договір на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради, строком на 12 місяців.
  3. Затвердити тариф послуги з вивезення твердих побутових відходів  згідно додатку 2.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на  першого заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Юрія ШОЛЯКА.

 

 

 

Сільський голова                                                              Іван МАНДРИК

 

 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Ставненської сільської ради

21.02.2024 р. № 13

 

 

ПРОТОКОЛ № 1

засідання конкурсної комісії з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та вивезення побутових відходів

на території Ставненської сільської ради

 

 

 

14 лютого 2024 року.                                               

 Місце проведення: адмінбудівля Ставненської  сільської ради

зал засідань (2 поверх)                                                                                Закарпатська область, Ужгородський район, Ставненська територіальна громада, село Стане, вулиця Б/Н, будинок №253

 

 

Присутні:

Юрій ШОЛЯК – голова комісії - перший заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів влади.

Марія ШУКАЛЬ – заступник голови комісії - начальник відділу організаційної роботи Ставненської  сільської ради,

Віктор ДЖУПІНА – секретар комісії, начальник відділу архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та інфраструктури  Ставненської сільської ради

Члени комісії:

Богдана ГРІДІНА – головний спеціаліст-юрисконсульт відділу персоналу та правового забезпечення Ставненської сільської ради

Василь РЕЙПАШІ – завідувач сектору цифрової трансформації (цифровизації) сільської ради

 

Відсутні:

Ганна ОЛЕНЬ – член комісії, староста Волосянківського  старостинського округу

Олександра ПЛАКОШ – член комісії  начальник відділу  соціально-економічного розвитку ,інвестицій та надзвичайної ситуації Ставненської сільської ради.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1. Розкриття конвертів та перевірка конкурсних пропозицій, що надійшли для участі у конкурсі на правильність оформлення, відповідність кваліфікаційним вимогам та вимогам конкурсної документації.

2. Проведення оцінювання конкурсних пропозицій.

3. Результати проведення конкурсу та визначення переможця.

 

СЛУХАЛИ: Юрія ШОЛЯКА про розкриття конвертів та перевірка конкурсних пропозицій, що надійшли для участі у конкурсі на правильність оформлення, відповідність кваліфікаційним вимогам та вимогам конкурсної документації, який проінформував присутніх членів  конкурсної комісії, що 18 грудня 2023 року було прийнято рішення  виконавчого комітету «Про оголошення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради». Відповідно прийнятого рішення  ми сьогодні проводимо засідання конкурсної комісії  по розкриттю конвертів та перевірки  конкурсних пропозицій, що надійшли для участі у конкурсі  на правильність  оформлення ,відповідності кваліфікаційним вимогам  та вимогам конкурсної документації.

Оголошення про проведення конкурсу було оприлюднено на сайті Ставненської сільської ради.

На конкурсну комісію поступили 12 конвертів із заявами на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів. 12 конвертів поступили від комунального підприємства  «Турківське житлово-комунальне управління».

Пропонується розкрити відповідні конверти.

 

ВИСТУПИВ Віктор ДЖУПІНА, який повідомив присутніх членів комісії, що до нас поступили 12 конвертів від комунального підприємства  «Турківське житлово-комунальне управління» на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської територіальної громади і провів їх розкриття. Всі конверти пронумеровано та зареєстровано у журналі обліку та реєстрації конкурсних пропозицій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №1 села Ужок.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №2 села Гусний.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №3 села Тихий.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №4 села Сухий

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №5 села Волосянка

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №6 села Луг.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №7 села Верховина Бистра.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №8 села Лубня

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №9 села Ставне.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №10 села Жорнава.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №11  села Загорб.

Провів розкриття запечатаного конверта із заявою на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання із збирання та перевезення побутових відходів №12 села Стужиця.

 

ВИСТУПИЛА Богдана ГРІДІНА – член комісії головний спеціаліст-юрисконсульт відділу персоналу та правового забезпечення Ставненської сільської ради і наголосила, що усі конверти з конкурсними пропозиціями  поступили згідно умов положення, затвердженого рішенням виконавчого комітету Ставненської сільської ради як такі, що відповідають вимогам чинного законодавства.

 

  •  

ЗА: 5

ПРОТИ: 0

УТРИМАЛИСЬ: 0

 

СЛУХАЛИ Віктора ДЖУПІНУ: про проведення оцінювання конкурсних пропозицій, який ознайомив присутніх з наданими оригіналами та засвідченими в установленому законодавством порядком копіями документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам згідно пункту 7 конкурсної документації для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операції із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської територіальної громади затвердженого рішенням виконавчого комітету «Про оголошення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради» від 18 грудня 2023 року №236:

- конкурсна форма «ПРОПОЗИЦІЯ» (форма, яка подається учасником на фірмовому бланку), (згідно додатку 3);

- заява про участь у конкурсі (згідно додатку 1);

- завірена копія Статуту;

- наявність в учасника достатньої матеріально-технічної бази;

- економічно обґрунтована вартість надання послуг з вивезення побутових відходів;

- досвід роботи з надання послуг з збирання та перевезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил діючого законодавства;

- достатня кількість працівників відповідної кваліфікації;

- довідка в довільній формі, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання);

- копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності).

Усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути засвідчені відповідно до вимог чинного законодавства.

Конкурсна пропозиція КП «Турківське житлово-комунальне управління» зареєстрована 13.02.2024 року о 13.50 в журналі обліку.

Члени комісії проаналізували та обговорили конкурсну пропозицію, відповідність її кваліфікаційним вимогам та критеріям оцінки.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Ужок: 240 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 7680 грн. на 1 місяць (вивезення 18.73 м3). 12 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 12 м3 Разом за місяць вивезення 30.37 м3. За рік – 364.44 м3*418.11 грн.=152376,00 грн.. Транспортні витрати: 64 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2294.40*12 місяців=27532,80 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Гусний: 31 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 992 грн. на 1 місяць (вивезення 2,37 м3). 4 установи по 1 м3 (за 1 місяць)= 4 м3 Разом за місяць вивезення 6,37 м3. За рік – 76,44 м3*418.11 грн.=31960.33 грн.. Транспортні витрати: 76 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2724,60*12 місяців=32695,20 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Тихий: 122 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 3904 грн. на 1 місяць (вивезення 9,34 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 18.34 м3. За рік – 220,08 м3*418.11 грн.=92017,65 грн.. Транспортні витрати: 88 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3154,80*12 місяців=37857,60 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Сухий: 62 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 1984 грн. на 1 місяць (вивезення 4,75 м3). 5 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 5 м3 Разом за місяць вивезення 9,75 м3. За рік – 117 м3*418.11 грн.=48918,87 грн.. Транспортні витрати: 88 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3154,80*12 місяців=37857,60 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Волосянка: багатоквартирні житлові будинки – 2 шт. 22 особи*32 (з одної особи за 1 місяць)= 704 грн. (вивезення 1,68 м3). 463 (будинка)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 14816 грн. на 1 місяць (вивезення 35,44 м3). 26 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 26 м3 Разом за місяць вивезення 63,12 м3. За рік – 757,44 м3*418.11 грн.=316693,24 грн.. Транспортні витрати: 102 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.)*2 ходки машини = 7313,40*12 місяців=87760,80 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Луг: 107 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 3424 грн. на 1 місяць (вивезення 8,19 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 17.19 м3. За рік – 206,28 м3*418.11 грн.=86247,73 грн.. Транспортні витрати: 80 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2868,00 грн.*12 місяців=34416,00 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Верховина Бистра: 186 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 5952,00 грн. на 1 місяць (вивезення 14,24 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 23,24 м3. За рік – 278,88 м3*418.11 грн.=116602,52 грн.. Транспортні витрати: 82 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2939,70 грн.*12 місяців=35276,40 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Лубня: 96 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 3072,00 грн. на 1 місяць (вивезення 7,35 м3). 6 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 6 м3 Разом за місяць вивезення 13,35 м3. За рік – 160,20 м3*418.11 грн.=66918,22 грн.. Транспортні витрати: 96 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3441,60 грн.*12 місяців=41299,20 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Ставне: 472 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 15104,00 грн. на 1 місяць (вивезення 36,13 м3). 25 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 25 м3 Разом за місяць вивезення 61,25 м3. За рік – 733,50 м3*418.11 грн.=306683,69 грн.. Транспортні витрати: 96 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3441,60 грн.*12 місяців=41299,20 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Жорнава: 194 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 6208,00 грн. на 1 місяць (вивезення 14,85 м3). 13 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 13 м3 Разом за місяць вивезення 27,85 м3. За рік – 334,20 м3*418.11 грн.=139732,36 грн.. Транспортні витрати: 104 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3728,40 грн.*12 місяців=44740,80 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Загорб: 184 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 5888,00 грн. на 1 місяць (вивезення 14,08 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 23,08 м3. За рік – 277 м3*418.11 грн.=115816,47 грн.. Транспортні витрати: 112 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 4015,20*12 місяців=48182,40 грн.

Розрахункова вартість послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с. Стужиця: 287 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 9184,00 грн. на 1 місяць (вивезення 21,97 м3). 20 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 20 м3 Разом за місяць вивезення 41,97 м3. За рік – 503,64 м3*418.11 грн.=210576,92 грн.. Транспортні витрати: 114 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 4086,90 грн.*12 місяців=49042,80 грн.

 

ВИСТУПИВ ШОЛЯК Ю.Ю.: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1173 від 16 листопада 2011 року «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів», у разі коли в конкурсі взяв участь лише один учасник і його пропозиція не була відхилена, строк, на який він визначається виконавцем послуг, повинен становити 12 місяців.

Під час розкриття конвертів з конкурсною пропозицією перевірено наявність та правильність оформлення документів, передбачених конкурсною документацією

Пропонується проголосувати за конкурсні пропозиції.

 

  •  

ЗА: 5

ПРОТИ: 0

УТРИМАЛИСЬ: 0

 

ВИРІШИЛИ: Підтримати конкурсні пропозиції КП «Турківське житлово-комунальне управління».

 

СЛУХАЛИ Юрія ШОЛЯКА про результати проведення конкурсу та визначення переможця, який зазначив, що правоустановчі документи учасника конкурсу відповідають вимогам нормативно-правових актів.

Рішення про результати проведення конкурсу приймається відкритим голосуванням більшості голосів. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.

Комісією, конкурсна пропозиція КП «Турківське житлово-комунальне управління» обговорена.

Згідно поданих документів, конкурсна комісія

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Переможцем конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради визнати комунальне підприємство «Турківське житлово-комунальне управління», як таке, що відповідає кваліфікаційним вимогам.
  2. Подати протокол засідання комісії з визначення суб'єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ставненської сільської ради на затвердження виконавчого комітету Ставненської сільської  ради.

 

  •  

ЗА: 5

ПРОТИ: 0

УТРИМАЛИСЬ: 0

 

Рішення прийнято одноголосно.

 

 

 

Голова комісії                                               __________             Юрій ШОЛЯК

 

Заступник голови комісії                            __________             Марія ШУКАЛЬ

 

Секретар комісії                                          __________              Віктор ДЖУПІНА

 

Члени комісії:

                                                                      __________             Богдана ГРІДІНА

 

                                                                      __________             Василь РЕЙПАШІ

 

 

 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Ставненської сільської ради

21.02.2024 р. № 13

 

 

Тариф послуги з вивезення твердих побутових відходів

 

  1. Тариф  послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Ужок: 240 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 7680 грн. на 1 місяць (вивезення 18.73 м3). 12 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 12 м3 Разом за місяць вивезення 30.37 м3. За рік – 364.44 м3*418.11 грн.=152376,00 грн.. Транспортні витрати: 64 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2294.40*12 місяців=27532,80 грн.
  2. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Гусний: 31 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 992 грн. на 1 місяць (вивезення 2,37 м3). 4 установи по 1 м3 (за 1 місяць)= 4 м3 Разом за місяць вивезення 6,37 м3. За рік – 76,44 м3*418.11 грн.=31960.33 грн.. Транспортні витрати: 76 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2724,60*12 місяців=32695,20 грн.
  3. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Тихий: 122 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 3904 грн. на 1 місяць (вивезення 9,34 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 18.34 м3. За рік – 220,08 м3*418.11 грн.=92017,65 грн.. Транспортні витрати: 88 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3154,80*12 місяців=37857,60 грн.
  4. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Сухий: 62 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 1984 грн. на 1 місяць (вивезення 4,75 м3). 5 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 5 м3 Разом за місяць вивезення 9,75 м3. За рік – 117 м3*418.11 грн.=48918,87 грн.. Транспортні витрати: 88 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3154,80*12 місяців=37857,60 грн.
  5. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Волосянка: багатоквартирні житлові будинки – 2 шт. 22 особи*32 грн. (з одної особи за 1 місяць)= 704 грн. (вивезення 1,68 м3). 463 (будинка)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 14816 грн. на 1 місяць (вивезення 35,44 м3). 26 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 26 м3 Разом за місяць вивезення 63,12 м3. За рік – 757,44 м3*418.11 грн.=316693,24 грн.. Транспортні витрати: 102 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.)*2 ходки машини = 7313,40*12 місяців=87760,80 грн.
  6. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Луг: 107 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 3424 грн. на 1 місяць (вивезення 8,19 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 17.19 м3. За рік – 206,28 м3*418.11 грн.=86247,73 грн.. Транспортні витрати: 80 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2868,00 грн.*12 місяців=34416,00 грн.
  7. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Верховина Бистра: 186 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 5952,00 грн. на 1 місяць (вивезення 14,24 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 23,24 м3. За рік – 278,88 м3*418.11 грн.=116602,52 грн.. Транспортні витрати: 82 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 2939,70 грн.*12 місяців=35276,40 грн.
  8. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Лубня: 96 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 3072,00 грн. на 1 місяць (вивезення 7,35 м3). 6 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 6 м3 Разом за місяць вивезення 13,35 м3. За рік – 160,20 м3*418.11 грн.=66918,22 грн.. Транспортні витрати: 96 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3441,60 грн.*12 місяців=41299,20 грн.
  9. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Ставне: 472 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 15104,00 грн. на 1 місяць (вивезення 36,13 м3). 25 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 25 м3 Разом за місяць вивезення 61,25 м3. За рік – 733,50 м3*418.11 грн.=306683,69 грн.. Транспортні витрати: 96 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3441,60 грн.*12 місяців=41299,20 грн.
  10. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Жорнава: 194 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 6208,00 грн. на 1 місяць (вивезення 14,85 м3). 13 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 13 м3 Разом за місяць вивезення 27,85 м3. За рік – 334,20 м3*418.11 грн.=139732,36 грн.. Транспортні витрати: 104 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 3728,40 грн.*12 місяців=44740,80 грн.
  11. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Загорб: 184 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 5888,00 грн. на 1 місяць (вивезення 14,08 м3). 9 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 9 м3 Разом за місяць вивезення 23,08 м3. За рік – 277 м3*418.11 грн.=115816,47 грн.. Транспортні витрати: 112 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 4015,20*12 місяців=48182,40 грн.
  12. Тариф послуги із збирання, вивезення відходів з населеного пункту с.Стужиця: 287 (будинків)*32 грн. (з одного домогосподарства за 1 місяць)= 9184,00 грн. на 1 місяць (вивезення 21,97 м3). 20 установ по 1 м3 (за 1 місяць)= 20 м3 Разом за місяць вивезення 41,97 м3. За рік – 503,64 м3*418.11 грн.=210576,92 грн.. Транспортні витрати: 114 км. (2 сторони)* 35.85 грн. (ціна 1 км.) = 4086,90 грн.*12 місяців=49042,80 грн.

 

 

 

Секретар сільської ради                                                   Лариса РЕЙПАШІ

 

Остання зміна сторінки: 28-02-2024 15:15